Korisnička podrška
Naši stručnjaci su uvijek tu da pruže brzu i učinkovitu pomoć putem e-pošte ili telefona.
Česti upite vezani za kupovinu
Narudžbe i isporuka
Vrijeme isporuke ovisi o odabranoj opciji dostave i mjestu dostave. Većina narudžbi se isporučuje unutar 48h radnim danom. Međutim, molimo imajte na umu da vremena dostave mogu varirati ovisno o lokaciji. Ako imate bilo kakvih pitanja ili problema s isporukom, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku, a mi ćemo vam pomoći na najbolji mogući način.
Možete otvoriti račun slijedeći ove korake:
- Na naslovnoj stranici vaše web stranice, u navigacijskoj traci, kliknite “Moj račun”.
- Odaberite “Registracija” ili “Stvori račun” opciju.
- Slijedite upute na ekranu i unesite tražene informacije, uključujući korisničko ime, e-mail adresu i lozinku.
- Kliknite “Registriraj se” nakon što unesete sve potrebne podatke.
Nakon registracije, moći ćete se prijaviti na svoj račun i pristupiti svim značajkama koje nudimo. Ako imate bilo kakvih problema s registracijom ili vam treba pomoć, obratite se našem timu za korisničku podršku, a mi ćemo vam rado pomoći.
Da biste promijenili adresu dostave, slijedite ove jednostavne korake:
- Prijavite se na svoj korisnički račun na hedonism.ba.
- Kliknite na “Moj račun”.
- Odaberite “Adrese”.
- Kliknite na “Uredi” uz adresu koju želite promijeniti.
- Unesite novu adresu i kliknite “Ažuriraj adresu”.
Napomena: Ako je vaša narudžba već u procesu obrade ili je već poslana, možda nećemo moći promijeniti adresu dostave. U tom slučaju, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku kako bismo vam pomogli riješiti problem na najbolji mogući način.
Da biste pratili status svoje narudžbe, slijedite ove korake:
- Prijavite se na svoj korisnički račun na hedonism.ba.
- Kliknite na “Moj račun” ili “My Account” (ako je stranica na engleskom).
- Odaberite “Narudžbe”.
- Pronađite narudžbu koju želite pratiti i kliknite na “Detalji”.
- Ovdje ćete vidjeti sve detalje svoje narudžbe, uključujući status isporuke, broj praćenja i procijenjeno vrijeme isporuke.
Napomena: Ako imate bilo kakvih pitanja ili problema s praćenjem statusa svoje narudžbe, obratite se našem timu za korisničku podršku, a mi ćemo vam pomoći na najbolji mogući način.
Ne, ne pohranjujemo informacije o vašoj kreditnoj kartici. Hedonism.ba se obvezao na zaštitu vaše privatnosti i sigurnosti, stoga ne pohranjujemo vaše kreditne kartice niti imamo pristup vašim osjetljivim podacima. Kada izvršite plaćanje, podaci o vašoj kreditnoj kartici se obrađuju sigurno putem naših partnerskih usluga za plaćanje, koje su certificirane i pouzdane. Ako imate bilo kakvih pitanja o našoj politici privatnosti ili sigurnosti podataka, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku.
Da, naplaćujemo porez na prodaju prema važećim zakonima o porezu na prodaju. Porezna stopa varira ovisno o vašoj lokaciji, a točan iznos poreza na prodaju bit će prikazan tijekom postupka odjave, prije nego što izvršite plaćanje. Tvrtke imaju pravo na odbitak ulaznog PDV-a i mogu računati troškove kao sredstva za smanjenje poreza na dobit, u skladu sa važećim poreznim propisima. Ako vam je potreban račun koji će biti izdan na ime tvrtke, molimo vas da nam dostavite sve potrebne podatke za fakturiranje tijekom procesa narudžbe, a mi ćemo vam poslati račun na navedenu adresu e-pošte ili poštom, u skladu s vašim preferencijama. Ako imate bilo kakvih dodatnih pitanja o poreznim pitanjima ili fakturiranju, molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku, a mi ćemo vam rado pomoći.
Da, dostavljamo na sve lokacije u Bosni i Hercegovini, osim u slučajevima gdje postoji neko ograničenje u dostupnosti dostavnih usluga. Kako bismo provjerili dostupnost dostave na vašu adresu, molimo vas da unesete svoju adresu tijekom procesa narudžbe i provjerite dostupnost dostave. Ako imate bilo kakvih pitanja o dostupnosti dostave ili imate posebne zahtjeve u vezi s dostavom, obratite se našem timu za korisničku podršku, a mi ćemo vam rado pomoći na najbolji mogući način.
To ovisi o artiklima koje ste naručili i njihovim dostupnostima. Ako ste naručili više artikala, postoji mogućnost da će doći u više paketa. Svaki artikl će biti označen s informacijama o dostupnosti, a ako neki artikli nisu trenutno dostupni, bit ćete obaviješteni o procijenjenom vremenu dostave svakog pojedinog artikla. Ukoliko želite saznati više o dostavi vaše narudžbe, obratite se našem timu za korisničku podršku, a mi ćemo vam rado pomoći.
Da, nudimo diskretnu dostavu za sve naše pošiljke, što znači da se paket neće označiti s logom naše tvrtke ili bilo kojom drugom naznakom sadržaja. Vaša privatnost nam je vrlo važna i uvijek se trudimo osigurati da vaša kupovina bude što diskretnija. Ukoliko imate posebne zahtjeve za dostavu, obratite se našem timu za korisničku podršku, a mi ćemo se pobrinuti da vaša dostava bude što diskretnija.
Da, nudimo uslugu izrade prilagođenih ručno izrađenih poklona za različite prigode kao što su rođendani, vjenčanja, godišnjice i druge važne događaje. Naš tim stručnjaka izrađuje svaki poklon s pažnjom i predanošću, koristeći samo najbolje materijale.
Što se tiče dostave, možemo dostaviti vaš poklon na bilo koju adresu koju želite. Samo nam dajte detalje o adresi dostave prilikom naručivanja, a mi ćemo se pobrinuti da vaš poklon stigne na vrijeme i u najboljem mogućem stanju.
Ako trebate zamijeniti proizvod
Povrati i zamjene
Naša politika povrata omogućuje vam da vratite nekorišteni proizvod ako niste zadovoljni s njim. Ako ste kupili proizvod na našoj web stranici, možete se obratiti našem timu za zadovoljstvo kupaca kako biste dogovorili povrat proizvoda i dobili detaljne informacije o postupku povrata.
Molimo vas da imate na umu da se povratna naknada neće naplatiti u skladu s našom politikom povrata. Vraćeni proizvod mora biti u originalnom stanju, neporušen, neoštećen i u originalnom pakiranju. Nakon što primimo vraćeni proizvod i utvrdimo da je u skladu s našim uvjetima povrata, povrat novca bit će obrađen u skladu s vašom željom, bilo da želite zamjenu proizvoda ili povrat novca.
Ispričavamo se zbog neugodnosti i želimo riješiti ovaj problem što je prije moguće. Ako ste primili pogrešan proizvod, molimo vas da se obratite našem timu za zadovoljstvo kupaca putem e-pošte ili telefona i prijavite problem. Naš će tim provjeriti vašu narudžbu i riješiti problem.
Ako ste kupili proizvod na našoj web stranici, možemo vam poslati ispravan proizvod besplatno, a također ćemo vam pružiti detaljne upute za povrat pogrešno isporučenog proizvoda. Molimo vas da ne otvarate ili koristite pogrešno isporučeni proizvod, jer to može utjecati na našu sposobnost da vam pružimo zamjenu ili povrat novca.
Ispričavamo se zbog oštećenja vaše narudžbe tijekom dostave. Ako primijetite oštećenje na pakiranju prije potpisivanja primitka, molimo vas da odmah obavijestite dostavnu službu. Ako ste primili oštećeni proizvod, molimo vas da se obratite našem timu za sreću kupaca putem e-pošte ili telefona i prijavite problem.
Naš će tim provjeriti vašu narudžbu i riješiti problem. Molimo vas da sačuvate oštećeno pakiranje i proizvod, jer će nam biti potrebni kao dokaz prilikom pokretanja zahtjeva za naknadu štete kod dostavne službe. Nakon što utvrdimo da je proizvod oštećen tijekom dostave, možemo vam poslati zamjenski proizvod besplatno ili vam pružiti povrat novca u skladu s vašom željom.
Ako želite izvršiti ovlašteni povrat, molimo vas da se obratite našem timu za zadovoljstvo kupaca putem e-pošte ili telefona, i oni će vam pružiti detaljne upute o postupku povrata. Naš tim će vam dati sve potrebne informacije o vraćanju proizvoda te će organizirati povrat ili zamjenu proizvoda prema vašim željama.
Ako trebate korisničku podršku, na raspolaganju smo vam putem e-pošte ili telefona. Možete nas kontaktirati u bilo koje vrijeme putem e-pošte na info@hedonism.ba ili putem telefona na +387 (0) 39 705-758.
Naš stručni tim za korisničku podršku tu je da vam pruži pomoć s bilo kojim pitanjem, problemom ili nedoumicom koju imate vezano za naše proizvode ili usluge. Naš cilj je osigurati da imate pozitivno iskustvo kupnje kod nas, stoga se obratite našem timu za korisničku podršku kako bismo vam pomogli na bilo koji način koji je potreban.
Ako ste unijeli pogrešnu adresu za dostavu, molimo vas da se odmah obratite našem timu za zadovoljstvo kupaca putem e-pošte ili telefona i obavijestite ih o pogrešci. Ako narudžbu još nismo poslali, pokušat ćemo ažurirati adresu dostave prema vašim željama.
Ako smo već poslali vašu narudžbu, ne možemo garantirati da će se adresa dostave moći promijeniti. Međutim, još uvijek možemo pokušati kontaktirati dostavnu službu koja je zadužena za vašu pošiljku i vidjeti je li moguće promijeniti adresu dostave.
Molimo vas da pazite da unesete ispravne podatke za dostavu prilikom narudžbe kako bismo vam osigurali brzu i sigurnu dostavu vašeg proizvoda.
Ako ste već poslali narudžbu, ali želite je promijeniti ili otkazati, molimo vas da se obratite našem timu za zadovoljstvo kupaca putem e-pošte ili telefona što je prije moguće.
Ako smo već obradili vašu narudžbu, možda nećemo moći izvršiti promjene ili otkazati narudžbu. Međutim, još uvijek možete kontaktirati naš tim za korisničku podršku kako bismo vidjeli jesu li moguće promjene ili otkazivanje narudžbe.
Ako je narudžba već poslana, nećemo moći promijeniti ili otkazati narudžbu. U tom slučaju, možete se obratiti našem timu za zadovoljstvo kupaca kako bismo pronašli najbolje rješenje za vas.
Molimo vas da pažljivo pregledate narudžbu prije nego što je pošaljete kako bismo osigurali da ste odabrali ispravan proizvod i da su svi podaci o adresi dostave točni.
Ako je proizvod trenutno rasprodan, još uvijek možete unaprijed naručiti proizvod kako biste osigurali svoj primjerak kada postane dostupan.
Da biste unaprijed naručili proizvod, jednostavno posjetite našu web stranicu i pronađite proizvod koji želite naručiti. Kliknite na gumb “Unaprijed naruči” i slijedite upute za narudžbu.
Kada proizvod postane dostupan za isporuku, naš tim će vam poslati obavijest o dostavi i osigurati da vaš primjerak bude poslan što je prije moguće. Molimo vas da imate na umu da će se naplata unaprijed naručenog proizvoda obaviti u trenutku narudžbe, a ne kada se proizvod isporuči.