Uvjeti Kupovine na Hedonism.ba
Ovim uvjetima utvrđuje se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, i reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na stranicama Hedonism.ba. Ove internetske stranice možete koristiti za svoju privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, sukladno sljedećim uvjetima i pravilima.
Vlasnik web trgovine je Delicom d.o.o., a kupac je svaki posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je trgovcu i izvrši plaćanje putem jednog od ponuđenih načina plaćanja.
Kontakt podaci:
- Delicom d.o.o.
- JIB: 272425960002
- PDV broj: 4272425960002
- Adresa: Trnska cesta 59, 88220 Široki Brijeg
- Telefon: 039-705-758
- E-mail: info@hedonism.ba
NARUČIVANJE na Hedonism.ba
Kupac naručuje proizvod ili više njih putem elektronskog obrasca narudžbe na Hedonism.ba. Svaka osoba koja elektronički naruči barem jedan proizvod, ispuni potrebne podatke i pošalje narudžbu smatra se kupcem. Sve cijene na našoj stranici izražene su u KM (Kovertibilna Marka), uključujući PDV, s opcijom prikaza cijena u EUR (euri). Proizvodi se naručuju odabirom i dodavanjem u košaricu.
Po odabiru proizvoda, pregledu korpe i zadovoljstvu odabirom, prelazite na stranicu za plaćanje. Ovdje unosite podatke za dostavu i naplatu te birate metodu plaćanja: gotovinom pri preuzimanju, putem online servisa Monri ili bankovnom transakcijom. Roba se smatra naručenom kada izaberete način plaćanja, prihvatite uvjete kupovine, i uspješno obavite transakciju putem Monri servisa, te kada je plaćanje evidentirano na račun Hedonism.ba.
Nakon primljene narudžbe, poslat ćemo vam email s potvrdom i statusom vaše narudžbe. Za plaćanje kreditnom karticom bit ćete usmjereni na Monri platformu za sigurnu online transakciju.
PLAĆANJE
Na Hedonism.ba, naš cilj je pružiti vam bezbrižno i sigurno iskustvo online kupovine. Za online plaćanja, nudimo nekoliko opcija: kreditne kartice MasterCard®, Maestro®, i Visa® putem Monri servisa, koji garantira sigurnost vaših transakcija uz najstrože standarde zaštite podataka Verified by VISA i MasterCard SecureCode. Pored toga, pružamo mogućnost plaćanja pouzećem, gdje plaćate narudžbu direktno dostavljaču pri preuzimanju. Također, uvažavajući različite preferencije naših kupaca, omogućili smo i opciju plaćanja direktnom bankovnom transakcijom, pružajući vam još veću fleksibilnost i udobnost prilikom plaćanja. Osim toga, nudimo opciju plaćanja pouzećem, omogućujući vam da platite narudžbu prilikom dostave na vašu adresu
ISPORUKA
Na Hedonism.ba svaki je paket pažljivo spakiran kako bi se osiguralo da vaši proizvodi stignu u savršenom stanju. Koristimo pouzdane kurirske službe za brzu i efikasnu isporuku. U Bosni i Hercegovini, pošiljke obično stižu unutar 48 sati. Za međunarodne narudžbe unutar EU, rok dostave varira od 10 do 15 radnih dana, ovisno o odredištu.
U slučaju neuspješne dostave, kurirska služba će pokušati kontaktirati kupca dva puta prije nego što se pošiljka vrati nama. Ako paket nije uspješno preuzet, kupac će biti odgovoran za sve dodatne troškove povezane s ponovnom isporukom. Važno je da kupci redovito provjeravaju status svoje pošiljke i komuniciraju s kurirskom službom kako bi se osiguralo uspješno preuzimanje.
REKLAMACIJE I POVRATI
Naša posvećenost kvaliteti znači da svaki proizvod koji napusti Hedonism.ba prolazi kroz strogu kontrolu kvalitete. Ako ipak dođe do situacije da proizvod nije u skladu s vašim očekivanjima ili je oštećen tijekom dostave, imate pravo na reklamaciju. Kupci mogu podnijeti reklamaciju putem e-pošte, priloživši broj narudžbe i dokaz o kupovini. U slučaju opravdane reklamacije, organizirat ćemo povrat ili zamjenu proizvoda.
Također, nudimo mogućnost povrata robe u slučaju da primite proizvod koji niste naručili ili koji ima grešku. U takvim slučajevima, obratite nam se unutar 7 dana od primitka pošiljke, a mi ćemo osigurati brzo i efikasno rješenje problema.
ZAMJENA PROIZVODA
Razumijemo da ponekad proizvod koji naručite možda neće u potpunosti odgovarati vašim potrebama ili očekivanjima. U tom slučaju, nudimo opciju zamjene proizvoda u roku od 10 dana od primitka. Molimo vas da u slučaju zamjene kontaktirate našu službu za korisnike, kako bismo vam pružili sve potrebne informacije i upute. Imajte na umu da se sniženi artikli i oni označeni kao ‘Akcija’ ili ‘Sniženo’ ne mogu zamijeniti.
IZJAVA O KONVERZIJI VALUTE
Sva plaćanja će se vršiti u bosanskohercegovačkoj valuti. Iznosi naplaćeni na vašoj kreditnoj kartici automatski će se preračunati u vašu lokalnu valutu prema tečaju kartičnih udruga.
REKLAMACIJE
Hedonism.ba se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i odgovara opisu navedenom na našoj web stranici. U slučaju tehničkih nedostataka ili neispravnosti, kupac može vratiti proizvod u roku od 3 dana od preuzimanja. Nakon potvrde valjanosti reklamacije, vraćamo ispravni proizvod ili izvršavamo povrat novca.
Postupak za reklamaciju:
- Kontaktirajte službu za korisnike putem e-maila kako biste započeli proces povrata.
- Vratite artikle u originalnom pakovanju.
- Predajte paket kuriru uz odgovarajuće provjere.
POVRAT ROBE na Hedonism.ba
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim situacijama:
- Isporuka robe koja nije naručena: Ako primite proizvod koji niste naručili, imate pravo zatražiti povrat.
- Isporuka robe s greškom ili oštećenjima koja nisu nastala u transportu: Ako proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tijekom transporta, možete zatražiti zamjenu ili povrat.
Nakon što primimo vašu opravdanu reklamaciju putem telefona ili e-maila unutar 3 dana od preuzimanja proizvoda, odobrit ćemo povrat robe s detaljnim uputama za postupak povrata. Poslat ćemo vam zamjenski proizvod istih karakteristika. U slučaju nemogućnosti isporuke zamjenskog proizvoda, nadoknadit ćemo vam vrijednost robe.
Kontakt za reklamacije:
- Telefonom: +387 (0) 39 705-758
- E-mailom: info@hedonism.ba
ZAMJENA
Kupci mogu zamijeniti proizvod u roku od 10 dana od primitka. Prihvaćamo povrat artikala koji su oštećeni ili s greškom, a ukoliko zamjenski proizvod nije dostupan na skladištu, osigurat ćemo zamjenu za novi proizvod sukladno našoj politici zamjene.
Ako proizvod ne odgovara po veličini ili modelu, imate pravo zamijeniti ga unutar 10 dana. Ukoliko je cijena traženog proizvoda niža, ne vršimo povrat razlike u cijeni. Ako je cijena viša, kupac je dužan nadoknaditi razliku.
Napomena: Sniženi artikli, kao i oni označeni s “Akcija”, “Sniženo”, “Sale” ili “% OFF”, isključeni su iz mogućnosti zamjene. U slučaju nedostatka valjanog razloga za povrat, prodavac nije dužan izvršiti povrat novčanih sredstava.