Za Nijemce je biljni liker par excellence i kultni predmet umjesto samo žestica: biljni liker Jägermeister. Slično kao Chartreuse u Francuskoj i Amaro u Italiji, biljni liker iz Jägermeistera neraskidivo je povezan s nacionalnom kulturom pijenja. Proizvodi se u Wolfenbüttelu od sredine 1930-ih. Nije samo svestrano uspješno piće učinilo biljni liker Jägermeister toliko popularnim, već i marketing.
Sa sloganima poput “Pozor, divlje!” oglašen i opremljen prepoznatljivim logotipom, biljni liker Jägermeister privlači veliku pažnju. Gotovo svi znaju smiješne reklame s Interneta s glavama jelena na zidu šanka. Aludiraju na jelenovu glavu s njenim impozantnim rogovima i blistavim križem, koji je oduvijek bio povezan s markom Jägermeister, može se pratiti sve do Hubertusove sage i odgovara imenu, kao i činjenici da su ga mnogi lovci voljeli koristiti kako bi se ojačali. Ako se želite počastiti najpopularnijim njemačkim biljnim likerom, trebali biste biti spremni na puno snage i nepogrešivo gorak okus. Ovo je zaštitni znak želučane gorčine, pri čemu nije ni prejak, a ni previše trpak. Izumitelj Curt Mast uspio je stvoriti biljni liker koji kombinira ni manje ni više nego 56 sastojaka biljne prirode.
Ukusni biljni liker Jägermeister iz Donje Saske jednako je ukusan u miješanim pićima kao i čist, po mogućnosti ledeno hladan. Razvija jasne biljne note slatkastog, cvjetnog i začinskog podtona. Biljni liker Jägermeister ne možete miješati samo s energetskim pićima i bezalkoholnim pićima poput Coca Cole ili s voćnim sokom, već i uživati u toplim napicima poput mlijeka ili kakaa. Nisu samo Nijemci imali ukusa za to.
Recenzije
Još nema recenzija.